Leje af fælleslokalet
For at leje selskabslokalerne / fælleshuset skal du tage kontakt til følgende mail: cirkellokalet@gmail.com – informér om ønskede datoer, samt dit navn, telefonnummer og adresse. Disse oplysninger er nødvendige, og du vil efterfølgende modtage en kontrakt på mail som udfyldes og returneres til cirkellokalet@gmail.com Ved tvivls spørgsmål skriv til fælleshusets mailadresse.
Lejebetingelser
Selskabslokalerne udlejes kun til beboere i Cirkelhuset. Beboerlokalerne udlejes til almindelige selskabelige formål fx personlige mærkedage, beboeraktiviteter m.m..
Prisen for en weekend (fra fredag kl. 11:00 til mandag kl. 10:00) er 1.000,- kr. Efter den 1/9 2024 stiger prisen til 1.500 kr. Betales ved lejeaftalens underskrivelse.
Prisen for hverdags eftermiddag eller aften (fra kl 10 til kl 22) er 300,00 kr. Efter 1/9 2024 stiger prisen til 500 kr. Betales ved lejeaftalens underskrivelse.
Alle lejere der har booket fælleshusets selskabslokale inden den 1/9 2024 vil ikke blive berørt af prisstigningen
Der opkræves i begge tilfælde, samtidig et depositum på 1.000,00 kr., der står til sikkerhed for, at det lejede tilbageleveres i ordentlig stand samt til dækning af evt. beskadigelse/bortkommet service/inventar. Både lejen og depositum skal overføres til fælleshuset konto men reg. nr. 9077 og konto nr. 458 488 9085. SKRIV VENLIGST LEJEDATO OG NAVN på indbetalingen, så vi ved hvem betalingen er fra.
Alle opkrævede deposita tilbagebetales efterfølgende når fælleshuset og dets inventar/service er gennemgået af udlejer og er afleveret i anmærknings fri stand. Ellers anvendes beløbet til hel eller delvis erstatning/betaling for mangelfuld rengøring, ituslået service m.m.
Udlejningstidsrum
For en weekend udleveres nøgle af udlejer ved indgangsdøren til fælleslokalet f.eks fredag kl 11:00 eller efter nærmere aftale og nøglen afleveres igen mandag kl. 10:00 eller efter nærmere aftale med lejer.
For en dags leje udleveres nøgle af udlejer på dagen kl: 10:00 og nøgle afleveres igen kl 22:00 eller efter nærmere aftale med lejer
Lejeaftale
Senest 30 dage efter reservationen skal der udfyldes og underskrives en lejeaftale, der samtidig er en accept af de i denne skrivelses omtalte lejebetingelser.
Leje og depositum indbetales til fælleshusets bankkonto 30 dage forinden den ønskede leje af for selskabslokalerne og lejeaftalens underskrives herefter af lejer og udlejer. Lejeaftalen gælder dog først når både leje og depositum er betalt og fremgår på bankens hjemmeside. BEMÆRK: Ved udfyldelse af lejeaftalen skal gyldigt kopi af sygesikringsbevis forevises. Ved eventuelle restancer til afdelingen vil lejeaftalen blive annulleret.
Ophævelse af lejeaftalen
Såfremt lejeren ønsker at annullere lejeaftalen, vil den indbetalte leje kun blive tilbagebetalt såfremt selskabslokalerne udlejes til anden side. Depositum vil under alle omstændigheder blive tilbagebetalt.
Husorden
Selskabslokalerne er omfattet af den almindelige husorden for afdelingen. Det skal dog indskærpes at musikken skal dæmpes senest kl. 02.00, ligesom det skal indskærpes lejerne, at begrænse aktiviteterne efter kl. 23.00 til at foregå inde i selskabslokalerne for lukkede døre og vinduer af hensyn til naboernes nattero. Det er ikke tilladt at ryge indenfor i fælleslokalet.
Dørene og vinduer skal lukkes kl 23 og forblive lukket. Beboerne i området har adgang til, at tilkalde repræsentanter fra afdelingsbestyrelsen såfremt natteroen bliver forstyrret efter kl. 02.00. Sker dette berettiget vil der blive tilbageholdt Kr. 250,00 af depositumet, og repræsentanten kan om nødvendigt forlange festen bragt til ophør.
Affald
Madaffald samles og afleveres i Kommunens affaldsposer og smides i affaldscontaineren (Molokker) ved den gule indgangsport. Flasker afleveres ligeledes i flaskecontaineren (Molokker) ved den gule indgangsport.
Udstyr
I selskabslokalerne forefindes følgende udstyr der frit kan anvendes:
- Kaffemaskine , medbring selv kaffefiltre
- Opvaskemaskine. Husk vaske tabs
- Fryse- og køleskabe. Der må stilles øl- og sodavandskasser ind i det dertil indrettede køleskab
- 1 komfurer. Komfuret skal renses hvis det har været anvendt
- Diverse rengøringsartikler.
Desuden forefindes bestik og service til ca. 60 spisende gæster.
Lejeren bære ansvaret for alt udstyr og eventuelle beskadigelser eller bortkomst vil blive modregnet i det indbetalt depositum ud fra dagsprisen på inventar/service.
Lejer skal selv medbringe toiletpapir, håndsæbe, håndklæder, viskestykker vaskemiddel og karklude m.m.
Rengøring
Lejeren af selskabslokalerne bære ansvaret for følgende rengøring:
- Opvask af alt forbrugt service og anvendt udstyr. (husk vasketabs til eget brug)
- Rengøring af køkken, herunder følgende:
- Rengøring af anvendte ovne og kogeplader. (Brug ovnrens og glaskeramisk rengøring)
- Rengøring af fryse- og køleskabe.(Anvend en fugtig klud)
- Rengøring af anvendt inventar, herunder borde og stole m.m. (Brug en fugtig opvredet klud)
- Fejning af alle gulve. Alle gulve skal vaskes hvis der er pletter på gulvene.
Såfremt rengøringen ikke har været udført tilfredsstillende, tilbageholdes der Kr. 250,00 pr påbegyndte time som bruges til dækning af rengøringsassistance.
Lejemålet ophør
Ved udløbet af den aftalte lejeperiode, afleveres nøglerne til udlejer ifølge nærmere aftale. Huset bliver efterfølgende gennemgået af udlejer og eventuel rengøring og beskadigelser opgøres. Depositum tilbagebetales efter nærmere aftale. Husk at oplyse reg. og konto nr. til den konto depositummet skal tilbage betales til.